October 15, 2011

Ace Frehley Comments


Former KISS road crew member and famous voice of "Alive II" Eddie Balandas passed away on Oct. 10. Ace Frehley has issued the following statement:
"I was very saddened to hear of the passing of my old bodyguard and dear friend, Eddie Balandas... We had recently spent some time together in Indianapolis, Indiana this past August and I enjoyed reminiscing about our funny experiences together on tour with KISS in the '70s... He had a heart of gold and was one of a kind!"

弔意
かつてキッスのスタッフで「アライブII」の声として有名だったエディ・バランデス氏が去る10月10日に亡くなりました。彼の死についてエース・フレーリーが次のようなコメントをしました。
「私の昔のボディーガードで親愛なる友人のエディ・バランデスが亡くなったということを聞いて驚いています。この8月にインディアナ州インディアナポリスで2人で一緒に会ったばかりでした。その時には70年代にキッスで一緒にツアーしていた頃の楽しい経験について思い出を語り合いました。彼はとても純粋ですばらしい存在でした。」

No comments:

Post a Comment